blog 3

Кога се работи за лакови, секогаш гледам да поседувам барем неколку неутрални нијанси, за да не морам постојано да се прелакирувам одново и одново, не секогаш имам време и живци за тоа. Имам прилично голема палета од нив, кои морам да признаам некои не ми се воопшто користени ( ниту пак започнати😀 ), затоа што секогаш предност сум им давала само на неколку бои т.е нијанси, кои ми се најомилени.

Досега, како најквалитетни ми се покажале лаковите на Flormar, Seventeen и Malena – прилично се долготрајни, а пред се ми се допаѓа текстурата што ја имаат🙂 Во план имам да ги пробам и на О.P.I лакчињата, а со оглед на цената што ја имаат, идејата ми се пролонгира малку.🙂

Во продолжение следат дел од моите омилени лакови🙂

xoxo
Alexandra

blog 1blog4.jpg

blog2

BeFunky_DSC04478.jpg

blog5.jpg

My electric blue nails:
BeFunky_DSC04479.jpg